Aug 20, 2009

This is where it all begins.

Finally. It was a difficult decision but now it’s done. I’ll give it one more year of my life. Sometimes it feels like a poison, something that I can’t live without. I almost thought it was time to let go, time to live ‘the other life’, but no. Not yet.

Today the journey starts. Eight months of my life. I’ve got 33 weeks, or 232 days, to prepare myself. To reach my goal. To win the GOLD. To become World Champion 2010. It is not a dream. It is the future as I see it.

I have many days of hard work in front of me. Some days will be amazing. Some days I’ll be sick and tired of it. But it will be all worth it. I’m ready. We’re all ready. The gold shall come back where it belongs!

Follow me on my way. This is where it all begins.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Slutligen. Det var ett tufft beslut men nu har jag bestämt mig. Jag ger det ett sista år. Ibland känns det som ett gift, som jag inte kan leva utan. Jag trodde att det var dags att gå vidare, att satsa på “det andra livet”, men icke. Inte än.

Idag börjar resan. Åtta månader av mitt liv. Framför mig har jag 33 veckor, eller 232 dagar, på mig. Sen ska jag nå mitt mål. Att vinna guld. Att bli världsmästare 2010. Det är inte en dröm utan framtiden så som jag ser den.

Framför mig har jag många dagar av hårt arbete. Vissa dagar kommer att vara fantastiska. Andra dagar kommer jag att vara rejält trött på allt. Men det kommer att vara värt allt slit. Jag är redo. Vi är alla redo. Guldet ska tillbaka där det hör hemma!
Följ med på min resa. Det är här allt börjar.

No comments:

Post a Comment